מה שאתה צריך לדעת על חביות פלסטיק

חביות למכירה

אם תהית אי פעם מה חביות פלסטיק, אתה רוצה לקרוא את המאמר הזה. מאמר זה יסביר למה ניתן להשתמש בחביות אלה וכיצד ניתן למחזר אותן. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שאתה רוכש חביות עבור כל הפרויקטים שלך. אתה יודע יותר ממה שאתה חושב. אחרי הכל, אתה הולך להשתמש בהם למטרות רבות ושונות. להלן כמה מהשימושים הנפוצים ביותר בחביות פלסטיק.

מהי המטרה של חביות פלסטיק?

חביות פלסטיק הן תכליתיות וניתן להשתמש בהן למטרות רבות. ניתן להשתמש בחביות פלסטיק ליותר מסתם אחסון. ניתן לעשות בהם שימוש חוזר גם לפרויקטים שימושיים ומהנים. בין אם אתה צריך לאחסן מי גשמים, להאכיל לבעלי חיים או אפילו לאחסן גז, חבית היא אפשרות אחסון שימושית ורב-תכליתית. למידע נוסף על השימושים הפופולריים ביותר עבור חביות פלסטיק. להלן רק כמה מן היתרונות הרבים שהם מציעים.

בנוסף להיותם עמידים, חביות פלסטיק קלות מאוד לאופניים. במקום לזרוק אותם, אתה יכול להפוך חביות פלסטיק ריקות לאדניות. אלה לשימוש חוזר חביות הם אידיאלי עבור חיצוני לשחק וגינון. הם אידיאליים לאחסון נוזלים ויש להם את היתרון הנוסף של להיות הוכחה דליפה. יתרון נוסף הוא שהם זולים לרכישה וקלים לייצור. אתה יכול גם להשתמש בהם שוב ושוב, מה שמאפשר לך לחסוך הרבה.

כמה חביות פלסטיק ניתן להשתמש כדי לאחסן מזון ומשקאות, בעוד אחרים לא. חביות כיתה מזון מסומנים עם סמל כיתה מזון כדי להבטיח כי הם בטוחים לשימוש אנושי. הם בחירה מצוינת עבור מוצרים יבשים או דגנים. פלסטיק סופג ריח וטעם, ולכן רירית אותם לפעמים יש צורך. זה לא הכרחי עבור מוצרים ללא טעם. חשוב לציין כי חביות כיתה מזון לא מומלץ לאחסון מוצרים פרמצבטיים.

האם אי פעם ניתן למחזר חביות פלסטיק?

האם ניתן למחזר חביות פלסטיק? התשובה הקצרה היא כן, אבל רק אם הם נפטרים כראוי. חביות פלסטיק לאט לשקוע לתוך האדמה ואת נתיבי המים. הם יכולים להכיל גם מזהמים העלולים להוות סכנות בריאותיות. לכן, חיוני להיפטר מהם כראוי, כי הם לוקחים הרבה זמן כדי להשפיל באופן טבעי. במקום לזרוק אותם לפח האשפה, עליך לפנות לשירות מיחזור כדי להיפטר מהם בבטחה.

בקבוקי פלסטיק אינם מתקבלים על ידי רוב תוכניות המיחזור מכיוון שהם יכולים להיות קשים למיון. בנוסף, מיחזור בקבוקי פלסטיק יכול להפחית את הערך של חומרים אחרים למחזור. זה עושה את זה מבחינה כלכלית לא מומלץ למחזר אותם. במקום זאת, ניתן להשתמש בהם לייצור בגדים, כריות ושטיחים. בדרך זו תוכלו לעזור לסביבה על ידי הפחתת כמות הפסולת שנזרקת. יתר על כן, אתה יכול לעשות שימוש חוזר בחביות הפלסטיק שלך ולעזור לסביבה.

מיחזור הוא חלק חיוני בסחר הגרוטאות העולמי וכולל מאות מיליוני טונות של חומר פלסטי. מכיוון שסין הפסיקה לאחרונה לקבל את רוב פסולת הפלסטיק האמריקאית, כל תעשיית הפלסטיק נמצאת בלחץ למצוא פיתרון. למרות שמיחזור לבדו לא יפתור את בעיית הפסולת לחלוטין, זהו חלק חשוב מהפתרון. עדיף להחליף חד פעמי באמצעות חומרים לשימוש חוזר ולהפחית את האריזה.

מה חשוב לדעת לפני רכישת חביות?

ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת מציאת חביות למכירה. חלקם יכולים להזיק ויש להם כימיקלים מסוכנים. הקפד לחקור מה יש במיכלים אלה וכיצד לנקות אותם כראוי. חנות-על לחבית לא יכולה להגיד לך מה יש בחבית, אז הקפד להכין שיעורי בית קודם. אתה צריך גם לבדוק כל אחריות ומדיניות החזרה עבור חביות לפני הרכישה. מה חשוב לדעת לפני רכישת חביות פלסטיק

לפני שתרכוש מיכל פלסטיק, בדוק שיש לו אישור של מנהל המזון והתרופות. יהיה עליך לאמת את ערך המכירה הפוטנציאלי של החומר אם בכוונתך לאחסן מזון. כדי לקבוע איזה חומר לאחסון מזון בטוח, המרה משתמשת ב -2 ייעודים: מזון בטוח ודרגת מזון. פלסטיק כיתה מזון יש עלות גבוהה יותר, אבל הם מתאימים יותר לאחסון מזון לטווח ארוך.

ודא כי הקנה יש שקע בתחתית זה. זה יעזור לכוח המשיכה לשמור על הקנה מלא יותר. אם לחבית שלך אין שקע תחתון, אולי כדאי להשיג אחד עם שני שקעים. בהתאם לגודל של הפרויקט שלך, חבית 55 ליטר יכול לשמש לבניית מזרקה גן, מושב הספסל, או תולעת. אתה יכול גם להשתמש בחביות פלסטיק כמריצות.