מה כדאי לדעת על חיפוי אבן טבעית?

חיפוי אבן טבעית

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת, בין אם אתה מחפש להוסיף מראה חדש לביתך או להתקין חיפוי אבן טבעית בבניין שלך. נענה על השאלות הבאות: איזה סוג של אבן הוא הטוב ביותר כדי לבוש הבניין שלך? כמה זמן חיפוי אבן האחרון? כמה זמן חיפוי אבן יכול להימשך? אנו נסקור גם את השיטות הטובות ביותר שיש לנקוט בכדי לשמור על חיפוי האבן הטבעית שלך במצב עליון.

איזו אבן משמשת לחיפוי אבן?

ללא קשר לאזור בבית, חיפוי אבן יכול להיות תוספת יפה ואלגנטית. ישנן אפשרויות רבות לחיפוי אבן במגוון סגנונות ומרקמים. חיפוי אבן הוא בחירה חסכונית עבור הקירות החיצוניים שלך. אתה יכול לצפות להוציא בין 50 ל -700 רופי למטר מרובע. אלה כמה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת האבן המתאימה לביתכם. להלן כמה יתרונות וחסרונות של חיפוי אבן.

אבן טבעית עמיד מאוד. אבן זו יכולה להיות מלוטשת או מושחז. הוא גם מבודד מאוד, מה שמפחית את הסיכון לאובדן חום ורווח. אבן יש מראה טבעי אבל דורש ניקוי קבוע. אבן יכולה להיראות חלקלקה בגלל מרבצי חמצון. אדריכלים צריכים לדון בדרישות תחזוקה עם יצרני אבן.

חיפוי אבן הוא רק טוב כמו ההתקנה שלה. ישנם שני סוגים של חיפוי אבן, רטוב ויבש. חיפוי אבן יבש, בעוד שהוא זול יותר, דורש קידוח רב יותר. אתה צריך גם להיות מודע לסיכון של סדקים באבן. אם נחשף התרחבות או התכווצות, חיפוי אבן יבש יכול אבזם. אם אתם שוקלים חיפוי אבן לבית, חשוב לבחור את האבן הנכונה.

כמה זמן חיפוי אבן יכול להחזיק?

עמידות של אבן טבעית מאפשרת לך להיות בטוח כי פרויקט הבנייה שלך תימשך זמן רב. סוג זה של חומר הוא גם קל מאוד לשמור והוא יכול לשמור על המראה שלה לאורך זמן עם ניקוי קבוע. כדי לשמור על אבן טבעית במצב עליון, נוצרו כלים וטכניקות חדשות. זוהי בחירה מצוינת עבור עיצוב חיצוני וחיפוי בשל עמידותו. אם אתה לא רוצה חיפוי שעולה הרבה, יש אפשרויות אחרות.

התקנה מקצועית: בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול לבחור אפשרות חיפוי זול יותר. לוחות חיפוי אבן הם בדרך כלל פחות יקרים מעבודות אבן מסורתיות. המחירים נעים בין פס40 לפס 70 למטר מרובע. חיפוי אבן זמין בתלושים ולוחות בודדים. החלקות בודדות יכולות להיות גבוהות כמו נ. ב. 150 למטר מרובע. מכיוון שהדבק המשמש להתקנת חיפוי אבן הוא חזק במיוחד, חשוב שתבחרו במוצר איכותי.

תוחלת החיים של חיפוי אבן טבעית תלויה באיכות ההתקנה. זה יכול לעמוד בליה קיצונית ונמשך עשרות שנים. עם זאת, כדאי להתייעץ עם מהנדס צוות ייצור כדי להבטיח כי חיפוי תימשך זמן רב. חיפוי אבן יכול לשפר את ערך הנכס עד פי עשרה אם הוא מותקן כראוי. לא ניתן להתאים את עמידותו בשום סוג אחר.

איך לתחזק חיפוי אבנים טבעיות?

בעת התקנת חיפוי קירות אבן טבעית, חשוב לאטום אותם אחת לכמה שנים. תדירות האיטום תלויה בסוג האבן ובנקבוביותה, אך אי איטום האבן שלך עלול לגרום לשינוי צבע וכתמים. צעד נוסף זה אולי נראה מייגע, אבל זה ישתלם בטווח הארוך. הנה כמה טיפים:

ראשית, להבין כיצד לאבטח כראוי נתיב עומס. הבסיס של הנדסת מבנים מסתמך על נתיבי עומס. הם משמשים לזיהוי וכימות העומסים. נתיב העומס עובר אז דרך מסגרת הבניין והיסוד, הרגליים, האדמה המוצקה, ולבסוף, היסוד. כל חלק של נתיב העומס צריך להיות מאובטח כראוי קבוע על ידי אנשי מקצוע. באופן אידיאלי, אתה צריך לשכור איש מקצוע עם הבנה מוצקה של הרכיבים השונים של נתיב העומס, ויש להם לבצע את הצעדים הדרושים להתקנה מוצלחת.

עליך לנקות ולתקן כל פגמים במשטח לאחר התקנת חיפוי האבן שלך. ודא שמשטח האבן נקי ויבש לפני שתתחיל לעבוד עליו. לקבלת ייעוץ, פנה למתקין או ליצרן שלך אם חיפוי האבן נפגע. במקרה של נזק במהלך הובלה או התקנה, מומלץ לקנות פי חמישה עד עשר מהסכום הדרוש לכם.