כיצד משפצים את המטבח ומהם השלבים? ‏

שיפוץ הוא שיפור למרחב קיים. זה יכול לכלול הריסה חלקית, או פשוט להחליף ידיות ארון או לשנות את הריצוף. מטרת השיפוץ היא לשפר את הפונקציונליות, העיצוב או המשיכה האסתטית של החלל. בדרך כלל, הוא פחות יקר מבניית מבנה חדש ומוסיף ערך למבנה. סוג השיפוץ שאתם בוחרים תלוי בסוג החלל והמטרה שלשמה אתם מתכננים להשתמש בו.

בלי קשר לסוג השיפוץ שאתה שוקל, תכנון הוא צעד ראשון חיוני. ברגע שבחרת קבלן, הוא או היא יכולים ליצור תוכנית המבוססת על הצרכים והתקציב שלך. תכנית זו צריכה לכלול ייצוג חזותי של התוצאה הסופית ורשימה מתוקצבת של חומרים ועבודה. קבלן יכול גם לספק רעיונות לעיצוב, כמו גם לספק הצעות ואפשרויות לסוגי החומרים והמתקנים בהם תשתמש. הקבלן יכול לעזור לך לבחור את החומרים המתאימים ביותר לסגנון ולתקציב שלך.

במהלך השיפוץ, הפריטים האחרונים שהוחלפו הם ארונות המטבח ומכשירי החשמל. אם הקבלן כבר שינה את החשמל או הצנרת, הוא יכול לשדרג את מכשירי החשמל בזמן שהוא בזה. אם הקבלן מחליף מכשירים, עדיף להתקין אותם אחרונים כדי לשמור על שלמות החומרים האחרים.

אם אתה מתכנן לשפץ את המטבח, הכנת האתר חיונית. הכנת האתר כרוכה בהסרת חומרים ישנים, אבזרים וריצוף. זה יכול להיות מסובך, במיוחד ברחובות העיר העמוסים ועם חניה מוגבלת. החלק הראשון של הכנת האתר כרוך בתלישת ריצוף וקירות. ברגע שזה נעשה, הצעד הבא הוא מסגור ויישור. הכנת האתר עולה בדרך כלל כ-4,000 דולר וכוללת בידוד וקירות חסיני מים.

שיפוצים במטבח יקרים ודורשים עבודה מפורטת. בעל בית לא יכול להתמודד איתם בכוחות עצמו. למשל, תהליך ההריסה עלול לפגוע בצינורות ובחוטים בקירות, שניתן לתקן או להחליף אותם. בסופו של דבר, השיפוץ עשוי לעלות בין חמישה לחמישה עשר אחוזים מערכו של הבית.

ישנם שני סוגים עיקריים של שיפוצים – שיפוצים ושיפוצים. שניהם דרכים לשפר את מרחב המחיה בביתך. לכל סוג של שיפוץ יש יתרונות ושיקולים ייחודיים. ההבדל בין השניים הוא אם אתה תהיה ביצוע שינויים מבניים משמעותיים או רק שינוי כמה דברים קטנים. חשוב לבחור באפשרות הנכונה לצרכים הספציפיים שלך.

בין אם אתה משפץ את המטבח שלך או רק מחליף מכשירים מיושנים, חומרים איכותיים חיוניים לשיפוץ שלך. חומרים איכותיים יוסיפו לערך החוזר של ביתך ויימשכו זמן רב יותר. כדי לחסוך כסף בחומרים, תוכל למצוא מוצרים משומשים. חומרים מיד שנייה הם לרוב הרבה יותר זולים ממחירים קמעונאיים. לדוגמא, אתה יכול לתכנת מחדש קבינות שנזרקו על ידי מישהו אחר. אפשרויות זולות אחרות כוללות שימוש באריחי בטון או קרמיקה, אך הן עשויות להגביל את אפשרויות המכירה שלך.

אומנם שיפורים בביתך יכולים להגדיל את ערכו, אך חשוב לא להגזים. בעלי בתים רבים עושים שיפורים בבית ללא תכנון קפדני ומחקר. אם אתה מבזבז יותר מדי כסף, אתה עלול בסופו של דבר להוציא יותר כסף ממה שתקבל בחזרה מהמכירה. במקום זאת, התמקד בשיפוצים קטנים ונייטרליים, המוסיפים ערך ומשפרים את תפקוד ביתך.

ככלל, שיפוצים צריכים להיעשות רק אם הרוכש הסופי מתכוון לגור בחלל. הוספת רכיב מקלחת יהיה פרויקט שיפוץ. אם אתה מתכנן לשפץ בניין שלם, עדיף להתייעץ עם מקצוען. חשוב לציין כי שיפוץ דורש הכי הרבה חומרים ועבודה.