חברה לבדק בית

חברה לבדק בית

לפני בחירת חברת בדק בית, חשוב להבין למה לצפות מהם. אחרי הכל, אתה קונה בית. אך באיזו תדירות נכשלים בתים בבדק בית? ואיך בוחרים נכון? המשך לקרוא לכמה טיפים ועצות מועילות. הנה כמה דוגמאות של חברות בדק בית טובות לבחור. אם יש לך שאלות לגבי בדיקות ביתיות, צור קשר עם חברה לבדק בית.

למה חשוב לעשות בדק בית?

אם אתה קונה בית, ייתכן שאתה תוהה, " מה הטעם שלבדק בית?" אחרי הכל, כנראה שמצאת את בית החלומות שלך, נכון? אבל האם יש בעיות גדולות שאתה צריך לדעת על? התשובה לשאלה זו טמונה בבדק בית. קבלת בדיקה היא כמו לקבל סקירה של מוצר. זה יכול לחשוף בעיות נסתרות שאחרת לא היית מוצא.

דוח בדק בית רגיל מכסה מספר תחומים. המפקח יבדוק את מערכות החימום והמיזוג, את מערכות האינסטלציה והחשמל הפנימיות ואת הבידוד והקירות והתקרות הגלויים. זה יהיה גם לכסות את הבסיס ואת המרכיבים המבניים של הבית. בדק בית יכול לתת לך שקט נפשי בעת רכישת בית. זו השקעה שלא יסולא בפז שתעזור לכם להימנע מקניית בית שנוטה לבעיות.

בדיקות ביתיות אינן סוף העולם. חברה לבדק בית לא רוצים להרוס את הרכישה שלך, אבל הם רוצים להצביע על בעיות פוטנציאליות שאולי לא שמת לב אליהם. אחרי הכל, אין בית מושלם! ביצוע בדק בית יכול לחסוך לך כסף בהמשך הדרך, ולמנוע חיתוך של בעיות יקרות. בנוסף, תקבל דוחות מפורטים המפרטים את מצבו של הבית. ואתה תקבל עותק של הדוח באמצעות דואר אלקטרוני. אתה יכול גם להסתכל על כל סימני אזהרה וללמוד על בעיות פוטנציאליות לפני בדק הבית.

באיזו תדירות בדיקות הבית נכשלות?

בעוד שאנשים מסוימים עשויים להיות מופתעים מדוח בדק בית, חברה לבדק בית לא אמורה לסוכר חדשות רעות. הם נדרשים להיות כנים, מה שאומר שהם עשויים להצביע על נוכחות של עובש או צינורות דולפים, או אפילו גג שזקוק להחלפה מוחלטת. בדק בית הוא לא רק כלי עבור המוכר כדי לחסוך כסף, אלא גם עבור הקונה לדעת את מצבו של הבית לפני ביצוע הצעה.

אם בית חדש או ישן, מעט מאוד בתים ייצאו מבדק בית ללא בעיות. בתים ישנים בדרך כלל יש יותר בעיות מאשר חדשים. מפקחי הבית מדווחים על ממצאים וטעויות הן נורמליות ומשמשות לעתים קרובות למשא ומתן. קונים יכולים לבקש המוכרים לתקן בעיות או לתת להם קרדיט על התיקונים בפקדון. אם יש לך מתווך טוב, הם יכולים לעזור לך לקבוע כמה עולה התיקון והאם המוכר צפוי לעמוד.

בבדק בית הוא התהליך של שכירת מפקח צד שלישי כדי לסקור את מצבו של בית. המפקח בוחן את המאפיינים השונים של הבית, כולל הגג, עליית הגג, בידוד גלוי, קירות, תקרות, יסוד ורכיבים מבניים אחרים. המפקח יכול גם לצלם ולרשום הערות, ולהשתמש בציוד מיוחד כדי לזהות בעיות בבית. לאחר שהמפקח סיים את עבודתם, הם יקבעו אם הנכס עבר את הבדק בית או לא.

כיצד לבחור חברה לבדק בית?

אם אתה קונה בית, אתה צריך לשכור חברת פיקוח כדי לבדוק את הנכס עבור פגמים. אתה לא רוצה לשכור מפקח בית שלא ימצא שום בעיות. אבל איך אתה יכול לבחור את החברה הטובה ביותר? המשך לקרוא לכמה טיפים! להלן כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את חברת בדק בית הנכונה. הקפד לשכור מפקח אשר מוסמך ומורשה. הסמכה מבטיחה שהמפקח יעקוב אחר סטנדרטים מקצועיים, וזה נותן לך שקט נפשי.

גלה אם המפקח מוסמך, קשור ומבוטח. פקחי הבית צריך להיות מבוטח כדי להגן על הנכס שהם בודקים. הם צריכים להיות מבוטחים כי הם יצטרכו לזחול לתוך חללים קטנים או בעליית הגג. והם חייבים להיות מלוכדות ומבוטח כדי להגן עליך במקרה שהם עושים טעויות. אתה יכול לבקש המלצות מחבריך או מבני משפחתך שעברו לאחרונה לשכונה. כמו כן, להיות בטוח החברה שתבחר יש ניסיון עם קנייה ומכירה של בתים.

טיפ נוסף לבחירת חברה לבדק בית הוא לוודא שיש לחברה ביטוח. חלק מפקחי הבית פועלים ללא ביטוח. אם זה קורה, הם עשויים לנסות לתבוע אותך על פציעות שהם גורמים. הקפד לבקש הפניות כדי שתוכל לקבל מושג טוב יותר על סוג העבודה שהחברה עושה. לבסוף, הקפידו ללוות את מפקח הבית כדי שתוכלו לשאול שאלות ולקבל תובנה לגבי הנכס. אחרי הכל, בדק בית היא עבודה מסוכנת ואתה לא רוצה להיות אחראי לטעות של מישהו אחר.