איזה סוג של מראות לאמבטיה יש?

מראה לאמבטיה

באפשרותך לבחור כל סוג של מראה לאמבטיה שלך. אפשר לקבל אחד מרובע או מלבני. לא משנה איזו צורה היא, כי היא תשמש כמוקד החדר. אבל אם אתם באמת רוצים מראה ייחודית, אתם יכולים גם לבחור במראה עתיקה. אלה להוסיף מגע וינטג 'לבית שלך. הם גם אפשרות נהדרת אם אתה מנסה ליצור נושא משובח או עתיק לשירותים שלך.

ניתן גם למצוא מראות קיר אמבטיה בצורות שונות, בגדלים ובצבעים שונים. חלקן מגיעות עם מסגרות, וחלקן חסרות מסגרת. אתה יכול לבחור מראה לאמבטיה ללא מסגרת אם אתה רוצה פופ של צבע בחדר או בניגוד ליוהרה. בחירת הסגנון הנכון של מראה לאמבטיה שלך תלוי כמה גבוה אתה רוצה שזה יהיה. הגובה של החלק התחתון של הגרסה הממוסגרת צריך להיות לפחות רגל אחת גבוה יותר מגובה העיניים שלך.

אם אתה רוצה מראה לאמבטיה שלא מחזירה הרבה אור, אתה צריך לבחור בסיום מט. אלה הם נהדרים לשירותים עם הרבה ברק ואתה יכול לקבל אותם עם קצת קרילון. מראות לא מפותלות מובילות ישירות לתוך המסגרת. זה אומר שקצה המראה יתרחב מעבר למסגרת, מה שהופך אותו למושך יותר להסתכל. מראות אלה יעניקו לך מראה סקסי יותר לשירותים שלך.

אתה צריך גם לשקול את גודל חדר האמבטיה שלך לפני שאתה קונה מראה לאמבטיה. אם יש לך מרחב קיר מוגבל, מראה סגלגלה עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר. הוא יכול להשתלב במרחב צר והוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה שלא רוצים מראה באורך מלא. למרות שהם נחשבים לצורה פורמלית, הם גמישים וניתן למקם אותם בצורה אופקית או אנכית. לגרסה חסרת מסגרת לא תהיה מסגרת, ויכול להיות קשה לתזוזה.

כדאי שתשקול גם את סוג המראה לאמבטיה. יש כמה סוגים של מראות בשירותים. ניתן להתקין אחד דקורטיבי בכל מקום. למשל, אתה יכול להציב מראה באורך מלא ליד דלת חדר האמבטיה. חלק מהמראות האלה מונחות על דלת המקלחת. עם זאת, עדיף לבחור מראה באורך מלא כשאתה מקשט את חדר האמבטיה. קל להתקין ולהסיר אותו.

איך תבחרו איזו מראה לאמבטיה מתאימה לכם?

גם מראות דקורטיביות זמינות. הם זמינים בצורות ובגדלים רבים. חלקם מיוצרים בהזמנה אישית. אתה יכול למקם אותם בכל מקום שתרצה. לדוגמה, ניתן להתקין מראה באורך מלא על דלת המקלחת, או ליד הכניסה. אם אתה משפץ את חדר האמבטיה, אתה יכול לקבל מראה דקורטיבית בפחות ממאה דולר. רובם באים עם ערבויות לכל החיים. אתה יכול למצוא אותם ברוב מרכזי שיפור הבית.

למראות חסרות מסגרת יש יתרון בלהיות יותר מושכות מאשר למראות לא מפורסמות. אלה יכולים להיות ממוקמים בכל מקום על הקיר, והם יכולים להיות מכוונים לכבות באופן אוטומטי כאשר הם כבר לא בשימוש. העיצוב של מראה לאמבטיה מוארת הוא מאוד חשוב, והסגנון של אחד מותקן קיר צריך להתאים את הסגנון של חדר האמבטיה שלך. בנוסף, קל יותר להתקין מראות חסרות מסגרת מאשר מראות חסרות מסגרת. הם יקרים יותר מגרסאות ממוסגרות.

מראות דקורטיביות מגיעות בצורות ובגדלים שונים. אתה יכול לבחור מראה שמתאימה לצרכים שלך. אפשר גם לקנות אחד עם מדף. המראות יכולות להילחץ על הקיר, או שהן יכולות להיות חופשיות. אתה יכול גם להתקין אותם על דלת מקלחת. המטרה של מראה חדר האמבטיה היא לשקף את היופי של חדר האמבטיה שלך. הם יכולים לעזור למשוך אנרגיה חיובית. אתה יכול לבחור כל סוג של מראה לאמבטיה שעונה על הצרכים שלך.

מראות סגלגלות הן בחירה מצוינת אם אין לך הרבה קיר בחדר האמבטיה שלך. הם צרים ומתאימים בקלות למרחבים צרים. הם גם האפשרות הפונקציונלית ביותר אם אין לך מספיק מקום לתלות מראה באורך מלא. אלה מחולקים לחמש קטגוריות: סגלגל, עגול, מרובע ומשושה. אתה יכול לבחור את האחד שמתאים ביותר לצרכים שלך.